HiSictir

not another Hi5 shit!!!

Intro

leave a comment »

Am gasit de cuviinta sa imi adun ideile si aici, nu ca pe celalt Blog nu mi le-ar fi citit nimeni .. dar e stupid sa ai mai mult de 2 post-uri pe zi in acelasi loc fara sa exprimi nimic … asa ca daca dincolo nu exprim nimic  hai sa fac si aici acelasi lucru am zis eu .Daca Mayol  va mai da cate un link sa va mai umeazasca ochii de la atata ras eu o sa va povestesc mai mult intamplari cu navi .. sau in concluzie cu cei carora li se pare mult prea greu sa gandeasca !

Written by stefan

Martie 3, 2009 la 2:56 pm

Publicat în Uncategorized

Lasă un răspuns

